tjenare

Hejsan bloggen!

Nu var det ett tag sen jag bloggade... :/ har mest berott på att jag inte orkat, men det ska bli bättring nu! :D idag händer det inte mkt, igår va jag hos elvira och såg film, och nu sitter jag på mammas jobb och ska gå hem till pappa snart. Imorron ska jag va me nån, men vet inte vem ;) och på onsdag ska jag vara med lina! <3 och köra skoter ;) haha!

Idag köpte jag också en ny kamera eftersom jag tappat bort mina andra :'( Så nu är jag som en galen japan me kamera så det kommer troligtvis bilder ikv om min tekniska sida hjälper mej att förstå hur man lägger in på datorn, men jag har ingen teknisk sida så vi ser väl hur det här går ;)

Men nu ska jag gå HOJ

/ Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0