SVAREN !! <3

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Josse :

1. fråga: skulle du vilja suga av mig i ckhissen?
svar : haha ofc ludde :o x) nee skulle inte tro de hörru  

2. fråga:  är du oskuld?
svar :  nej, de är jag inte <3

3. fråga:  hur många ggr har du haft sex?
svar :  två ggr, än så länge iaf (:

4. fråga: brukar du pulla?
svar : händer väll x) haha alla gör de väll nån gång :)

5. fråga: hur länge har vi känt varann :)? <3
svar : haha länge gmn, och de är jag glad för<3 :)

6. fråga: säg 5 grejer du tkr om mig? :D
svar : söt, snäll, rolig, omtänksam och vääärldens bästa idah helt enkelt<3

7. fråga: hur många killar har du haft, seriösa asså :]
svar : vad räknas som seriöst.. <3 aja men typ 3 riktit seriösa, annars typ 8

8. fråga: vad tkr du är de bästa hos dig själv? :)<3
svar : hmm.. bra fråga, men ögonen kanske :)

9. fråga: hur gammal är du?
svar : 15, fyller 16 den 3 juli :D <3

10. fråga: vem är din bästa vän?
svar : Min bästa vän, oj <3 haha nu vart de svårt ju , men typ nathalie, nadja                                      
josse, elvira och Lovisa

11. fråga: tkr du jag är snygg?
svar : har bara sett en liiiten bild på dej, men du ser väll säkert bra ut :D
(lugn älskliiing, du e snyggare)

12. fråga: vad haru för bh storlek?
svar : 75C ibland B, beror typ på vars den e köpt å så :) <3

13. fråga: haru string?
svar : händer väll , men e fan skönare me booxers <33 :*

14. fråga: pinsamaste grejen med en kille? ;D
svar : haha vad räknas som pinsamt? ;D <3 har faktist ingen aning :)


15. fråga: har du nån gång velat flytta till hallstahammar ?:D
svar : jaa då, nån gång (: <3

16. fråga: hihi vem är din bästa kusin ?:D
svar : frida och olivia tror jag <3 kan alltid snacka me er babes

17. fråga: har du tappat okulden och isåfall med vem??
svar : ja, tappade den med jesper <3 (a)

18. fråga: vilken linje ska du gå?
svar : står mellan media, it-media, estetiska, omvårdnads,
frisör elr teknik  :)

19. fråga: vad använder du för smink?
svar : concealer, foundation, rouge, eyeliner, olika ögonskuggor, mascara,
parfym och typ läppglans :)

20. fråga: vill du med till vitberget nån dag ? :D
svar : haha alltid<3 bara å bestämma datum, men typ inte på helgerna bara,
då är jag ju me jesper<3  men annars kan jag nog :D

21. fråga: slalom/snowboard?
svar : ojj, typ både och faktist, ibland känner men mer för slalom och
ibland snowboard <3

22. fråga: fota/bli fotat?
svar : FOTA! men ibland kan de va kul å bli fotad oxå <3 :*

23. fråga: när kan du va med mej din upptagna sparvel?
svar : haha näär som helst gmn, men på helgerna blir de svårt <3

24. fråga: vad ska du gå för gymnasie?
svar : står som sagt mellan media, it-media, estetiska, omvårdnads,
frisör elr tekning:)

25. fråga: hur har du de?
svar : haha joo då  :) alltid bra me mej <3 för de mesta så :)

26. fråga: vad gör du?
svar : just nu ? haha inte mkt , sitter o lyssnar på musik och funderar på
om jag ska orka plugga lite på engelskan <3 :(  

27. fråga: hur många gånger haru haft sex?
svar : har redan svarat på den frågan, men 2 ggr :D <3

28. fråga: hur många haru varit tsm me ?(seriösa!!!)
svar : haha har svar på den oxå men skriver det igen för din skull (anonym)
haha har vart tillsammans med 3 riktit seriösa, annars typ 8 (:

29. fråga: vilka sexställningar brukar du ha?
svar : hmm.. missionären bara, än så länge iaf <3 x) haha  

30. fråga:om du var tvungen att välja att vara stum bild eller döv, vilket skulle
du välja?:) och varför?:)
svar : stum tror jag, jag kan ju fortfarande skriva ner vad jag vill ha sagt, elr
få mej förstådd på andra sätt :)

Nadja :

1. fråga: hur många har du varit riktigt kär i, så kär att du skulle kunnat dö för        
den personen? :) <3
svar : 2 st <3

2. fråga: säg 5 grejer du tkr om mig? :D
svar : söt, snäll, bra humor, tuff och snygga klädeer <3

3. fråga: va tkr DU är de bästa hos DIG? :)<3
svar : att jag bryr mej om dom jag tkr om (:

4. fråga: hur skulle den perfekta första dejten vara, enligt dig? :) <3
svar : Middag på ett fint ställe, en bra film på bio och var sin godispåse i
handen :)

5. fråga: vem är din idol ? ; ]
svar : ingen aning :) de flesta <3

6. fråga: hur många seriösa förhållanden har du haft?
svar : inget :)

7. fråga: vilken linje ska du gå?
svar : naturvetenskap elr teknik

8. fråga: Vad använder du för smink?
svar : concealer, puder, macare, eyeliner och typ ibland ögonskugga och
rouge <3

9. fråga: Hur många haru varit tsm me ?(seriösa!!!!)
svar : har svarat på de redan men typ ingen riktit seriös <3

10. fråga: Vad tycker du om han den svart håriga killen som brukar vara med
typ Alle?
svar : han är snäll och söt <3 :]


Båda:

1. fråga: vad tkr ni om min blogg? ;)
svar : den är braa gmn, elr vad tkr ni ? http://sofieka.blogg.se/
( och tack för hjälpen me knappen) (a''  

2. fråga: vem är fräschast , ludde eller nicke HAHA?
svar : måste vi välja så blire nog ludde x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0