snodde det från ngn :]

S E N A S T E
1. Kompisen du träffade: Lovisa
2. Personen du pratade I telefon med: Jespeer :* <3
3. Du fick SMS av: äälsk.. :* <3
4. Du kramade: Lovisa tro jah :)

I D A G
5. Kläder: tights, linnen, kofta, bh och trosor
6. Bättre än igår: noo idea ^^ <3

I M O R G O N

7. Är det: Onsdag
8. Planer: Skola, va me Sandra, dator, häst o typ plugga x)
9. Något tråkigt som händer imorgon: sköthäästen, och plugget :(

F A V O R IT

10. Nummer: Det bästa numret i livet är ju 6 xD
11. Färg: Rosa, svart, grön, röd, svart, grå, vit osv :)
12. Årstid: sommar Å Vinter
13. Saknar du någon?: ja..
14. Humör för tillfället?: bättre än igår, men blir troligtvis ännu mer bråk ikv ..

F R Å G O R O C H S V A R
15. Det första du gjorde I morse?: starta datorn :)
16. Vad åt du sist?: en kexchoklad (a'
17. Vad irriterar du dig på?: översminkade och allmänt äckliga fjortisar, mm..
18. Tror du på distansförållanden?: Ja det gör jag
19. Vem tänker du på just nu?: olika<3 typ älsklingen
20. Tror du att personen tänker på dig med?: vet inte kanske :]
21. Vart reste du sist?: Hem :)
22. Vad gjorde du igår kväll?: va o träna me Lovisa, och bråka me pappa :S  <3
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen av dom enligt mej ! :O
24. Ler du ofta?: jaa då, så länge jag inte är ensam
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Klart jag väljer kärlek!!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ser inte fallande stjärnor så ofta, men har väll hänt <3
27. I vems säng sov du i igår natt?: källarsängen tsm mej jespeer ^^
28. Vilken färg har din tröja?: har 2 linnen som är grått och mörklila, oxå en grå kofta :]

S O R G
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: jaaa... :'(
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: alldeles för många ggr
31. Gråter du när du skadar dig?: bara om de är 'insidan' som skadas...

G L Ä D J E
32. Är du en glad person?: beror oftast på vem jag är med.. många tror att jag är den glada josefine.. men så fort ingen ser på, rinner tårarna efter kinderna seriöst hela tiden.. :'(
33. Vad gör dig glad?: Älsklingen och vännerna som står mig nära
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag önskar att jag fick må bättre, jag har lizom en U N D E R B A R pojkvän och finaste vännerna. Men! mår ändå inte bra önskar jag fick bort ångesten och allt det andra
35. Är lycka överskattat?: ibland..
36. Kan musik göra dig glad?: händer väll.. <3

K Ä R L E K
7. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: jaa <3 men det finns bara 4 personer jag tar åt mig av när dom säger att dom älskar mig.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja världens bästa oxå !
40. Är du nöjd med det?: JA
41. Är du kär?: Som fan

H A T
42. Vem hatar du verkligen?: sågra stycken ..
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nej
44. Är du en mobbare?: njaae  tror inte de (aa'
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: aa

S K O L A N

47. Gillar du skolan?: Nej
48. Favoritämne?: HK, slöjd och typ  bild
49. Värsta ämne : MATTE, NO, ENG, SO, MUSIK osv..
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: bara gått en skola ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0