moahahaha

hejsan alla söta barn!

idag har det inte hänt mkt :/ skulle egentligen åka slalom med lina men det vart inte :'( jag va iaf och bowla nyss men det gick DÅLIGT!!! :( haha, hände iaf en ganska rolig sak, det kom fram en gubbe som sa att han va med i skellefteås bowlingklubb och han tyckte att jag va bra och att jag skulle börja bowling?? :O haha, så roligt då ;)

annars har jag suttit klistrad vid teven hela dan ( the Hills maraton :] ) hihi, det äger ;) varit ute och gått en timme och ska snart börja packa till mamma :D men nu ska jag gå till teven byebye (jag är tevenörd idag)... :(

aja, HOJ // nadja

btw, imorron börjar skolan! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Viktor var också tv nördar idag ;D<3

2010-01-10 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0