mat

Godkväll!

Kom just in, har varit ute och fotat lite med Josse. Det var trevligt, var ju också på stan tidigare idag med Elvira och hennes mamma. Det va också kul, köpte alla hjärtans dag presenter och vart sur på att jag är helt pank :O kanske liite mitt fel.. :] aja, nu ska ni få se lite bilder. Kommer säkert mer bilder ikväll, ska vara med Elvira, David och Kippe tror jag förhoppningsvis :D Det blir nice!

 





^ska tona håret idag, resultatet får ni senare! =)


^ alla hjärtansdag presenter! vad snäll jag är ;)

  





^ behöver du gå på toa? ;D



HOJ//NADJA


Kommentarer
Postat av: Liina

Sv: Jag tror att han hade det ganska roligt iallafall, jag hade då det! :D Tyckte nästan att det var mest roligt med den där tjejen som jag inte nämner vid namn ;)<3

2010-02-14 @ 13:36:55
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0