jaa..

hej

njasi, nu var det inte nyss jag skrev... :S ska försöka bättra mig, men har helt enkelt inte haft tid i veckan + har jag inte orkat :] men nu taggar vi helgen iaf kommersäkert lite bilder då bli en helnajs helg! :D

fredag: va me kippesöt och linabästavän! :D sova över hos lina<3
lördag: vara me lina och ponnytravgala på kvällen me lina och mamma :D
söndag: vara med kippe och troligtvis elvira och david också:)

he bli nice

men nu ska jag continua me min homework and the PROV tomorrow?? :O matte... :D fast det är tur att jag gillar matte ;) sen blire fotboll för hela slanten mellan 20-22 :D

aja, hörs sen

HOJ//NADJA

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG LÄNGTAR SOM FAN!!! :D<3

Då får jag träffa Kippe också;)

2010-02-04 @ 21:52:09
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0