hinner inte

Gokväll!

Har verkligen inte tid med bloggen i veckan som ni har märkt... :( Men det blir bättre till helgen, ska också försöka lägga in några bilder då jag har tid. Igår var jag iaf först på skolan, sen hockeyträning och gymmade sen på kvällen med Elvira! :D Ikväll blir det plugg (ovanligt?) sen ska jag på fotboll! :D Det blir bra, förutom löpningen utomhus då det inte är ett dugg kallt... :S

men nu ska jag gå, ni kan få en väldigt gammal bild!

HOJ//NADJA

  saknar hunden VÄLDIGT mycket!<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Det är typ överallt i Sverige nästan, men förra året sprang ju jag det i Luleå :P<3

2010-02-19 @ 18:25:56
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0