helu

tja!

Förlåt för väldigt dålig uppdatering och lite bilder... :S men aja, blir bättre till veckan då jag är hos mamma då tekniken är lite bättre ;) i helgen iaf, fredag, var jag ju me kippe och vi såg film och va ute och bara myste :] väldigt mysigt!<3 i lördags, va jag me lina och vi va på nån middag på kvällen ;) vet inte riktigt vars :P men det funka bra! :D idag, vaknade jag hos lina för jag sovde över där ;) och har sedan jobbat i ske-hamn och gått ponnyridning. För det får vi biocheckar så det va lätt värt det! :D (josse och elvira hade fiskedamm) :P

men nu ska jag göra lite läxa, sen bär det av till gymmet, hem och duscha och sen mera läxa. Sova kommer sen och tagga skola imorrn, får träffa kippe iaf och alla trevliga människor som finns på ursviksskolan! :D

aja, hörs imorrn

HOJ//NADJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0