Faaaan!!

Fan å helvetes jävla skit !!

fattar inte hur ni orkar! vad fan gör jag för fel ??! :O

dataförbud i 3 dagar för vadå? för att eran telefonräkning va för hög ?

Fyfan asså.. önskar jag kunde lämna allt bakom mej , är så jävla less på å plocka eran jävla skit..

Känns som att någon sakta håller på å dra ut mitt hjärta, som att hela kroppen kämpar för att behålla det..  varje muskel i kroppen spänner sej, jag kan inte röra mej, kan inte andas .. kan knappt tänka ordentligt..
Känner mej ensam, arg, sårad och samtidigt rädd.. rädd för att vara mej själv... rädd för att leva... :'(




Om de inte vore för dej älskling, så skulle jag ha gett upp livet för länge sen, tack för att du alltid finns där för mej <3 och tack för att du alltid bryr dej <3


Aja kanske kan lyckas rycka åt mej datan nån mer gång så jag kan lägga in nå mer inlägg, men vi får se <3 annars hörs vi väll kanske sen <3

gonatt//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0