BÄSTAVÄN!

Hej, skulle bara berätta lite försent att världens bästa lina och världens bästa person har kommit hem! :D
hahaha, här är ett tacktal till henne: Lina har alltid funnits där när jag mest behöver det och jag litar på henne till 100% ! vissa människor finns till för att sprida glädje och kärlek och denna måste vara en sån person! det finns ingen annan på hela jorden som jag beundrar och ser upp till som lina! Hon är helt enkelt BÄST! finns ingen som henne, och om hon råkar ut för nåt så kommer jag alltid stötta henne precis som hon alltid gjort för mig! om nån bråkar med lina så har ni startat en fight mot båda två, så då är det bäst att akta sig! vissa människor passar man perfekt till och kan skratta extra högt med och förlåta även om dom gjort något dumt, för så djup vänskap finns och jag har hittat den hos lina!<3 ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!<3

men nu måste jag gå slänger in en bild på bästaste lina

HOJ//NADJA


Kommentarer
Postat av: lina

Ahh, så otroligt bäst du är gumman! :*

BFFAE = Best friends for ever and ever!<3 :D (om du inte fattade förkortningen ;D)

2010-02-05 @ 18:42:47
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0