Alla Hjärtans Dag!

Förlåt för dålig uppdatering... Men har bara inte haft tid... :S Iaf, idag vaknade jag typ vid halv tio, steg upp gjorde läxa. Sen for jag på träning (fotboll), och kom hem och duschade. Efter det sminkade jag mig lite och for sen och mötte Elvira, vi fotade lite och gick sen hem till hon. Sen sprang vi över till David där han och Kippe befann sig! Vi åt middag, som dom hade gjort haha, väldigt duktigt! Jag öppnade min present som bestod av ett halsband och choklad! Från världens bästa kille!<3 aja, här kommer lite bilder! Så dank3 för en trevlig kväll ni tre ;)

  



^Elvira är tuff!

^Middan som dom ordnade! :D

  

hade tyvärr ingen bild på Kippe... :( Men det kommer nån gång ;)

ska sova nu, godnatt!

HOJ//NADJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0