Staan<3

Hallojj!

Har just kommit hem från stan, var där med Nadja och Lina! köpte ett par nya jeans och ett par skor.. men skorna lämnade jag tbx eftersom att dom kostade typ 550 kronor, och jeansen 300 oxå vill man ju gärna ha råd me nå mer i månaden :D <3 Men eftersom att jag lixom betala med kortet så skulle hon tydligen lägga in pengarna direkt på kortet oxå , så kommer jag inte få mina 550 kronor förns om typ 3 dagar :S   haha aja jag ska försöka smöra för pappa så kanske han kan betala skorna ;P eller iaf lite av dom :D  haha <3
aja slänger in en bild på jeansen nu , så kommer kanske lite bilder från dreamhack senare, om jag nu far <3 fick en gratis biljett på bussen av nån Lovisa typ kände xP så jag måste ju nästan försöka ta mej dit <3



Puss o kram <3 hörs senare :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0