saknaaar<3

Har just varit å lämnat av Oliver på busshållsplaten, så du är jag lite depp..  :( 
Kommer inte klara mej utan dej i två veckor <3

Önskar du kunde komma tbx,
Önskar du kunde stanna..
Önskar att jag kunde stoppa tiden när jag var me dej,
så att jag kunde vara med dej för ALLTID
<3

Aja, hade iaf jätte kul idag <3 var på stan i typ en timma innan vi for hem och såg twilight<3
och typ klockan halv 8 för jag Oliver och Nadja till skellefteåhamn och träffade Elias, Simon och...
Linnea :| :S
Önskar nästan att vi aldrig farit, ville typ ha mer tid tsm me Oliver eftersom att vi kommer vara ifrån varandra så himla länge nu :(
<3

Hoppas iaf att vi kommer kunnda träffas nå mer i vecka istället <3

Orkar inte skriva mer, och som ni kanske märkt så blev de inga mer bilder idag heller <3

Puss o gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0