heej!

Hejsan bloggen! Idag har jag typ inte gjort så mkt, for till solbacken med Lovisa, Josse å Elvira efter skolan och kollade praktik platser <3 men de gick inge vidare så vi fick köra hem utan jobb.. men ska ta bussen in till stan på onsdag efter skolan och kolla runt lite där å se vad man kan få <33 Hoppas på en affär, resturang eller typ café <3 oxå blire kanske lite shopping å <33 ska försöka hitte mej en ny jacka <3 :* ^^

*Något såndant, möjlitvis i svart*---->


Men aja nu ska jag läsa några kapitel ur 'innan jag dör' som jag ska ha läst klart till vecka 43 tror jag <3 tror inte jag kommer hinna men xP har hunnit ca 50 sidor nu och det är ungefär 300 sidor i boken så vadå .. 250 sidor på en vecka är väll inget xP haha elr :S

Aja ska draa nu men vi hörs sen och imorron lovar jag å ta bilder(om jag kommer ihåg) :] !! <3 blir så trist annars <3

Pusspuss ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0