Grottan!! ^^

Äntligen lov !

HAHA idag fick vi sluta ca 40 minuter tidigare , och då for jag , elvira, josse och lovisa in till stan.. då köpte jag två nya linnen , ska fara dit nå mer snart, så ska försöka hitta mej nå nya jeans-leggins :P haha aja här kmr iaf lite bilder från grottan osv xP

Detta var vad jag köpte idag på stan <3


Asså fan önskar att jag aldrig klippt mej, det blev så jääävla kort, saknar mitt gamla hår som faan!! även om jag redan då klagade på att de va kort, vad fan är de inte nu då :O

__________________NU
Vill ha tbx mitt gaaaaammmllaaa !!!! <333 :'(



aja puss å gonatt, nu måste jag sova!
hörs imorrn <3


Kommentarer
Postat av: nadjiis

haha, niciga bilder från grottan? :O

du är fin i håret!!! :D<3

2009-10-26 @ 19:07:58
URL: http://josseonadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0