Åhhh!!!

Tja alla! ;D

Jag är så jävulskat less på tommy, min låssaspappa!!! Jag får tydligen inte duscha för att jag inte duschade efter gympan idag... men jag skulle liks ut och springa på kvällen så då tänkte jag duscha senare ist, men tydligen fick jag inte det!! Så nu har jag bara lust att slänga ut han ur huset och låsa dörren så att man slipper höra hans jobbiga fula röst ett tag iaf, är så himla less på det här nu!
Men nu ska jag inte tråka ut er med min ilska, för nu ska jag plugga vidare på dom två prov vi har imorron... :P
Haha, men ha så trevligt ikv ni iaf, själv ska jag sitta på mitt rum och tjura tills mamma kmr hem och kan hjälpa mej ;)


Men haré Kramisar! // Nadja (signaturen har försvunnit...)






Kommentarer
Postat av: Lina

Nu förstår du hur jag har kännt i snart hela jävla 15 år.....vi kan vara förbanade tsm :D

Och kom ihåg att du alltid kan prata med mig! <3

2009-10-22 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0