AAAAHH!!!!

FAAN!!

Helvetes, jävla skit! va fan å klippte mej för 4 timmar sen , är så jävla missnöjd, har seriöst aldrig haft så här jävla kort hååår :O !!
Fan oxå , saknar mitt gammla, även om jag tom klagade på att de va för kort.. kolla nu då :O faan!! tänker inte änns lägga ut en bild på de, skulle bara skrämma iväg er eller åtminstonde ge er mardrommar i några år ..

Aja får leva på plattången och 'bollen' på huvve ! :S

menmen, om några år kanske de vuxit liiite iaf, mitt hår växer ju så jävla sakta oxå så... aja kan inte säga så mkt meer är ... FAAN!!
Önskar fan att man bara kunde slänga i lite medel å "poff" så hade man nytt hår, nyt utseénde, osv.. haha har insett idag att jag måste inhandla mer kläder, och smink<3 menmen, nu måste jag hoppa in i dushen hörs väll sen nån gång <3

O just de, "teatern" va säms.. haha visst dom va väll bra på å berätta men va riktit seg o kolla på .. och inga nya bilder tog vi heller, men kanske imorrn! =)

Puss å kraam <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0