hejhej

hejsan! :D

idag har det inte hänt mkt, va på skolan och stod i druvanpå förmiddan. Det måste ha varit ett av de värsta jag har gjort, jag höll på stressa ihjäl så jag trodde att jag skulle få hjärnblödning!... :(
haha, man blev typ förvirrad men iaf det va kul ! :D imorrn äre äntligen SKOLHOCKEY!!! jag längtar skitmkt!, om jag inte får vara med ska jag bli deprimerad och ta självmord... inte bra! :P
haha, men nu ska jag gå o äta sen blire direkt till skrovbordet för att plugga... ;S haha prov imorrn(kemi) tyska glosor och muntlig bokrecension på fredag, så jag har att göra ikv. Skulle vilja hinna ut o springa men vi ser väl hur det går, men nu ska jag sluta skriva så ska försöka skriva imorrn oxå, så fortsätt läsa!! xD
  erkänn att den här hästen är det sötaste som funnits? (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0